vineri, 29 octombrie 2010

La ceas aniversar.......


Astazi 29.octombrie 2010, se înplinesc zece ani de la hirotonirea mea. Am fost numit paroh al comunitatii greco-catolice din localitatea Ungheni la data de 01.03. 2001 .Hirotonirea am primit-o prin punerea mâinilor Preafericiei Sale Lucian Muresan Arhiepiscopul Major al Bisericii Romane Unite cu Roma Greco-Catolice .La acest inaltator eveniment a luat parte si P.S.Virgil Episcop al Eparhiei de Oradia si P.S.Enyo Episcop al Diocezei de Torino.Sfântă Liturghie de mulţumire pentru cei zece ani a avut loc în biserica”Sfanta Treime” din loc.Ungheni,biserica care a fost construita cu ajutorul Bunului Dumnezeu in perioda acestor 10 ani de pastoratie a mea .


Bine voi cuvanta pe Domnul in toata vremea,pururea lauda Lui in gura mea”(Ps.33)

29.X.2000-29.X.2010

pr.Lucian Dudas

Niciun comentariu: