joi, 18 noiembrie 2010

Cenzura "MODERNA"

Iubiti frati si surori intru Cristos;
Imi place sa cred ca toti cei care vizualizeaza aceasta pagina de blog sunt FRATI si SURORI intru Cristos Isus Domnul si Mantuitorul nostru.Astazi mi s-a confirmat faptul ca daca vreodata vei vorbi ceva ce deranjaza pe "CINEVA" chiar si la posturile de radio private ,gen EUROPA FM, poti fi cenzurat si NU pentru faptul ca ai vorbit "rusini"sau"jigniri"ci pentru faptul ca spui adevarul.In timpul interventiei mele ,in direct-live,la emisiunea d-nului Adrian Ardelean intitulata ROMANIA in DIRECT de la ora 12.30-13.00,cand aratam faptul cu "fratii"nostri ortodocsi distrug un monument istoric,in speta Biserica fosta greco-catolica, interventia mea s-a intrerupt BRUSC.Posibil "securitatea" sau chiar un anume"redactor"pus intentionat sa inchida sau sa deschida "robinete"la acel post de radio.Cert este ca"cineva"a fost "iritat"lucru care nu face altceva decat sa intareasca credinta ca VOM BIRUI MAMONA comunisto-ortodoxa din tara noastra.
"Credinta noastra este viata noastra"(card.Iuliu Hossu)

opinia mea.Pr.Lucian Dudas

Niciun comentariu: